Cidden onların yüzleri…… Görselleri cidden harika, gerçekten ㅋㅋㅋㅋㅋㄱㅋㄲㅋㄹㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Orijinal post: Pann
1. [+194][-3] Sağ üstteki ve sağ alttaki ikisi askerlik hizmetini bitirdi bile, kahretsin. (Ç/N: İnanılmaz derecede genç göründüklerini kastediyor)
2. [+175][-5] Ben de başka bir grubun hayranıyım ama konseptleri o kadar güçlü ki bir kaç yılda bir tekrar dikkat çekmelerini çok kıskanıyorum.
3. [+139][-4] Teşekkürler, senin biasında yakışıklı.
4. [+106][-1] Bu adam yüzünden çıldıracağım. En büyük üye olması mantıklı mı yani?
5. [+89][-1] Dürüst olmak gerekirse gerçekten EXO üyeleri aşırı yakışıklı.
6. [+54][-1] Görsellerinden sıkça bahsedilmeyen üyeler bile yakışıklı.
7. [+47][-0] Teşekkürler. Yarın yakışıklı maknae ve diğer bir üyenin teaserları gelecek, lütfen onlara da göz at.
8. [+42][-2] Ben de başka grubun hayranıyım ama Kyungsoo’yu seviyorum. ㅋㅋㅋㅋㅋ Şarkılarını çokça dinleyeceğim.
Kaynak:Netizenkore