[İyi iş çıkardın, arkadaşım]
[SM remake yapmada da iyi, değil mi?]
[Süper Müzik]
Fighting Park Sooyoung ve Kim Dongyoung! – SM’in 96’lıları… SM Station’da düetinizi bekliyorum
Orijinal post: pann
1. [+167][-1] Doyoung’a gerçekten minnettarım. Bir cover yaptığı için ve hatta zekice ve sevimli bir şekilde tanıttığı için… 127’nin şarkısı yayımlandığında ben de stream kasacağım
2. [+114][-1] Düet şarkıları var zaten – First Christmas
3. [+110][-1] Oha teşekkürler. 127’nin uzun bir aradan sonra yeni bir şarkı yayımlayacağını gördüm – şarkı çıktığında dinleyeceğim
4. [+103][-1] Arkadaşlıkları o kadar tatlı ki insanları çok etkilemiyor (Ç/N: Hayranlar bu arkadaşlığı kabul ediyor demek istemiş) Bir keresinde Doyoung Inkigayo MC’siyken Red Velvet birinciliği kazanmıştı ve gruptan kimse teşekkür konuşması yapmıyordu, bu yüzden Kim Doyoung Joy’u dürtüp durmuştu – çok komikti. Bir de, Soribada mıydı? Gruplar bir yerde birbirlerini eğilerek selamlıyorlardı. Sonra Joy ve Doyoung havalı bir şekilde ellerini kaldırıp selam vererek kendi gruplarına geri dönmüştü ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
5. [+62][-60] Artı/Eksi eşitleme yorumu ㅋㅋㅋㅋ (E/N: Yorumların artı ve eksi sayısı aynı olduğunda yorum başa tutturuluyor) Red Velvet ve NCT, hayranlarıyla birbirlerinin fotoğrafını çekiyor
Kaynak: Netizenkore