Taemin’in kim olduğunu hepimiz biliyoruz. “Move”, “Want”, “Criminal”, “IDEA” ve en son “Advice” şarkısını çıkaran adam.

Bu adamı görmek istemiyorum, müziği bırakmalı. Herkesi hipnotize ediyor, çok yetenekli. Koreografileri…. Müziğiyle beni etkisi altına alan bu adamdan bıktım, artık durması gerekiyor. Her seferinde daha iyisini yapıyor.
Koreografileri çok zor. “Advice” şarkısı da çok yenilikçi. Daha önce bu tarz bir şarkı duymadım. Bu adam daha fazla ilgiyi hak ediyor. Müziğine ve dansına göre yılın solisti ödülünü almalı.
– Taemin hayatımda gördüğüm en iyi solo sanatçılardan biri.
– Taemin kral sanatçı.
– Başlığı görünce sinirlenip, içeriği okuyunca mutlu olan tek ben miyim?
– Bu adamı ne kadar sevdiğimi kelimelerle anlatamıyorum.
– Benim için dünyanın en iyi performans sanatçısı. Müziğini çok seviyorum. Askerden döndükten sonra yeni solo işlerini merakla bekleyeceğim.
– Taemin çok yetenekli bir adam, ayrıca çok ta yakışıklı.
– Diyecek kelimelerim yok, Taemin’le gurur duyuyorum.
Kaynak: Reddit