Karina’ya kısa saç çok yakışır
Onu kısa saç kesimiyle görmek istedim, bu yüzden fotoğrafını düzenlemeye çalıştım ama çok güzel olduğu ortaya çıktı..
“Soğuk güzelliği” o kadar gerçek dışı ki, o yüzden permalı olmayan kısa bir saç stilinde gerçekten iyi görünecek gibi duruyor.
Keşke bir sonraki aespa geri dönüşünde saçını kesse ㅜㅠ
Orijinal gönderi: Pann
1. [+147, -11] Keşke Karina uzun saçlarını biraz daha uzun tutsa… Saçlarını arkaya attığında çığlık atmak istiyorum
2. [+135, -11] Onu sadece editlenmiş fotoğraflarda kısa saçıyla görmelisin… Saçını gerçekten kısa kestirirse, başlangıçta sadece taze ve güzel gelecek sana ama yakında bundan bıkacaksın
3. [+69, -27] Onu kısa saçlı görmek istiyorum. Çok yakışırdı eminim ki
4. [+48, -4] Bence hala uzun saç kullanmalı
5. [+45, -4] Deneyeceği her saç stiliyle güzel görünecektir ama uzun saçla sahnede varlığını daha fazla gösterdiğini hissediyorum
Kaynak: Knetizen