Yayımlandığından bu yana 5 yıldır listelerden hiç çıkmayan efsanevi bir şarkı: BTS – Spring Day
![]()
![]()
![]()
Theqoo
1. Bana hep baharın sonlarını hatırlatıyor ㅜㅜ Belki de mezuniyete uygun bir şarkı olduğu içindir… Bu şarkıyı gerçekten seviyorum
2. Fandoma katılmadan önce bile bu şarkıyı sevdim!!
3. Kışın bile baharın şarkılarını beklerken çok dinliyorum.
4. Bu şarkıyı çok seviyorum. Kıştan bahara mevsim geçişlerini dinlemek çok iyi hissettiriyor… Şarkı soğuk ama yine de sıcak ㅠㅠ
5. Bu şarkıyı gerçekten seviyorum
6. Spring Day cidden bir zombi..
7. Gerçekten bir başyapıt…
8. Bu şarkıyı gerçekten seviyorum ㅠㅠ Bahar başlangıçların mevsimidir ama bir şeylerin başlangıcı aynı zamanda bir şeylerin sonudur. Taze ama üzücü ve hayal kırıklığı.. Bu şarkıyı ve BTS’i seviyorum
9. Harika.. Bu havada dinlemek harika ㅠㅠ
10. Wow, Spring Day 5 yıl öncesinden bir şarkı mıydı?? Zaman çok hızlı geçti.
Kaynak: Pannkpop