SHINee lideri Onew, 3 yıl 4 ay sonra yeni mini albümü “DICE”ı yayımlayacak.
ONEW The 2nd Mini Album ‘DICE’#ONEW #온유 #SHINee #샤이니#DICE #ONEW_DICE pic.twitter.com/ZJFQm2vKPv
— SHINee (@SHINee) March 28, 2022
Orijinal gönderi: Burada
1. Başlık şarkısının türünü aşırı merak ediyorum.
2. Skandalı olan bir üyenin solo albümünü mü yayımlayacaklar?
3. Merakla bekliyorum ㅠㅠ Sesi tam benim tarzım..
4. ”Voice” albümünü çok sevmemiştim, yeni albümü farklı olacaksa sabırsızlıkla bekliyorum.
5. Onew’nun sesini seviyorum ama ilk mini albümündeki şarkılar bana hitap etmemişti. Yeni albümünden beklentilerim yüksek… Sesi cidden bir hazine. IU’nun ”Palette” şarkısını çok güzel söylemiştiㅠㅠ
6. Dört gözle bekliyorum ㅠㅠ
7. 2. nesil idollerinin dönüşleri beni mutlu ediyor.
8. Zar? SHINee üyelerinin solo işleri her zaman mükemmel oluyor.
9. Ballad bir şarkı geliyor sanırım. Bana SHINee’nin 6. tam albümünü hatırlattı. SHINee’nin soloları asla hayal kırıklığına uğratmaz!! Onew umarım bir gün tam bir albüm çıkarır.
10. Enerjik bir şarkı mı geliyor?
Kaynak: PannChoa