Netizen yorumları:
1) Oldukça iyi.
2) Vernon yakışıklı. ㄷㄷ
3) Şarkı cidden oldukça iyi. Acaba sondaki bitiş bir sonraki şarkılarının konsepti mi olacak?
4) Şarkı çok güzel. Şu anki hava durumuna da uygun.
5) Müzik videosundaki renkler çok güzel.
6) Delice.
7) Bu bir ilkbahar şarkısı.
8) Şarkının oldukça iyi olduğunu söylerken gerçekten yalan söylemiyordum.
9) Seventeen, sizi seviyorum ㅠㅠㅠㅠ Woozi, sıkı çalıştın ㅠㅠ
10) Şimdi dinlemek için mükemmel bir şarkı ㅎㅎ
Kaynak: pannchoa