4. nesil büyük erkek grubu ATEEZ, çıkışından 3 yıl 11 ay sonra milyon satıcı unvanını aldı.
8 Eylül’de şirketi KQ Entertainment, ATEEZ‘in 29 Temmuz’da yayımladığı “THE WORLD EP.1 : MOVEMENT” albümünün Circle Chart (eski adıyla Gaon Chart) verilerine göre 1 milyon kopya sattığını açıkladı.
ATEEZ kariyerinin en başarılı dönemini yaşıyor. Grup, “THE WORLD EP.1 : MOVEMENT” ile Billboard 200‘de 3. sırada yer aldı ve 6 Billboard listesine girdi.
Orijinal gönderi: Burada
1. Sizi seviyorum çocuklarım.
2. Tebrikler, tebrikler~!!
3. Tebrikler ATEEZ’imiz??
4. ATEEZ’imizi tebrik ederim ㅠ Ağlıyorum ㅠㅠㅠㅠ Çıkış albümleri ilk haftasında 5.200 kopya satmıştı.. Çok iyi büyüdüler…….
5. Duygulandım ㅠㅠ??
6. Vay canına, tebrikler ~!~!~!~!
7. Growth-TEEZ.. ATEEZ’i bu yüzden seviyorum.
8. Tebrikler?
Kaynak: Pannchoa