Bence Jisoo burnunu yaptırdı
Dürüst olmak gerekirse bu biraz kötü duruyor
orijinal gönderi: pann.nate
[+164, -232]
1. [+55, -6] Jisoo’nun dün muhabirler tarafından çekilmiş fotoğrafını gördün mü? Makyajdan dolayı öyle görünüyor
2. [+47, -7] Hala aynı hiçbir şey yaptırmadı
3. [+33, -70] Artık yaşlanmaya başlıyor, kendini güzel tutmak için elinden gelen her şey yapacaktır
4. [+20, -3] Sen neden bahsediyorsun? Bu, birkaç saat önce imza gününde çekilmiş fotoğrafı ㅋㅋㅋ
5. [+19, -0] Kahretsinㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Jisoo’nun estetik yaptırdığını ilk kez duyuyorum ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Doğal güzelliğini kıskanıyor musun?
6. [+17, -30] Jisoo burnunu beğenmiyor mu?
7. [+14, -2] Estetik yaptırmamış
8. [+11, -20] Aaa, Jisoo’nun güzel burnu var, neden beğenmesin?
kaynak: pannkpop