HYBE bu yıl harika.
Yılın ilk yarısında ABD’de en çok satan 10 albüm arasında 4 HYBE grubu yer alıyor.
- BTS
- TXT
- SEVENTEEN
- ENHYPEN
![]()
ENHYPEN / Billboard 200’de 6
![]()
TXT / Billboard 200’de 4
![]()
SEVENTEEN / Billboard 200’de 4
![]()
fromis_9 / İyi satıyorlar
![]()
NewJeans / Tabi ki harikalar
![]()
LE SSERAFIM / Geri dönüşleri çok iyi
![]()
HYBE grupları, bu yıl düşündüğümden daha iyisini yaptı.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Kaynak: PannKpop