Bugün aşırı güzeldi… Prenses
Post Tepkileri:
[+55, -60]
Orijinal Post: Pann
1. [+75, -34] Estetik yaptırmış demiyorum ama çıkış günlerine göre yüzü farklı görünüyor..? Belki büyüdükçe bebek yağları kaybolmuştur ama bence o zamanlar daha güzeldi
2. [+70, -4] Bugün de kraliçe kartıydı
3. [+66, 0] Kakül olmadan daha ferahlatıcı ve güzel görünüyor
4. [+62, -2] Ah lanet olsun, saç bandıyla küçük prenses gibi görünüyor ㅠ
5. [+60, -2] Oyuncak bebek gibi
6. [+56, -3] Çok güzel. Saç bandını iyi taşıyamasaydı yüzü büyük görünebilirdi ama ㅠㅠㅠ beklendiği gibi, güzel yüzünden dolayı ona çok yakışmış
Kaynak: Pannchoa