KoreZin

  • Anasayfa
  • K-Magazin
    Kore Magazin haberleri burada.
    • Ana Haber
    • Varyete
    • Dedikodu
    • Sosyal Medya
    • K-CF
  • K-POP
    K-POP dünyasından sıcak sıcak güncel haberler.
    • Konser
    • MV
  • K-Drama
    Kore Dizi ve Dramaları hakkında son gelişmeler. Ayrıntılar.
    • Reytingler
    • K-Movie
  • K-Nedio
    Güney Koreli idoller, dramalar veya benzeri bir çok konuda liste haber tarzında hazırlanan paylaşımların yayınlandığı kategori.
    • K-Test
  • Netizen
    Susmak bilmeyen netizenler, neler diyor? Kimler hakkında konuşuyorlar? Türkçe çevirileri ile artık burada.
    • Söz Sende
  • Diğer
    Genel veya Diğer haberler şeklinde nitelendirebileceğimiz Haberler bu bölümde!
    • Köşe Yazıları
    • Makale
    • Siyaset
    • Şikayet & Öneri
  • Haber Ekle
  • Editör Başvurusu
  • Anasayfa
  • K-Magazin
    • Ana Haber
    • Varyete
    • Dedikodu
    • Sosyal Medya
    • K-CF
  • K-POP
    • Konser
    • MV
  • K-Drama
    • Reytingler
    • K-Movie
  • K-Nedio
    • K-Test
  • Netizen
    • Söz Sende
  • Diğer
    • Köşe Yazıları
    • Makale
    • Siyaset
    • Şikayet & Öneri
  • Haber Ekle
  • Editör Başvurusu
Önceki Sonraki

BTS’ten RM, Son Weverse Paylaşımında Samimi Duygularını Dile Getirdi + Netizen Yorumları

BTS’ten RM, Son Weverse Paylaşımında Samimi Duygularını Dile Getirdi + Netizen Yorumları
Yazan: Taeikup , Mayıs 5, 2023

BTS’in 10. yıl dönümü yaklaşırken lider RM, Weverse‘de samimi duygularını dile getirdiği uzun ve içten bir mesaj paylaştı.

Resim

 

RM’in Weverse yazısı:

Merhaba millet, uzun zaman oldu. Nasılsınız?
Ben iyiyim, (bazen yeni deneyimler ediniyorum) her küçük detayla ve (bazen) sadece zaman geçiriyorum.
Şu anı yaşamak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Son zamanlarda nasıl bir insan olduğumu çözüyor ve keşfediyorum.
Söylemek istediğim sonsuz şey olsa da zamansızlıkta onları unutuyorum. Şimdi biz bu dünyaya geleli 10 yıl oluyor.
Herkes nasıl / herkes ne düşünüyor. Hepiniz iyisiniz değil mi?

Bazen,
Hayır bunun üzerine hep merakım var.
Sağlığınız, düşünceleriniz, hüznünüz, umudunuz ve çaresizliğiniz, şu an neye inandığınız, neye inanmak istediğiniz (hakkında hep meraklıyım). Ve neyin peşinden koştuğunuz..
Mevsimleri güzelce atlatıyor musunuz? Tıpkı her zaman bahsettiğim üzere zaman geçtikçe ağzımı açıp konuşmak daha da güçleşiyor.
Yetişkin olmak.. Sessiz kalmayı öğreniyor olduğuma inanıyorum.
Birçok şey sizi üzerken aynı zamanda mutlu hissettirebilir.
Geçmişte söylediğim şeylere ya da kendi videolarıma baktığımda, garip hissediyorum (sanki yabancı biriymiş gibi)
Mutluyken sadece hüzünlü hissedebilirsiniz.
Bugünlerde az buz hatırlar oldum. Sıkıcı gelen şeyler şimdi zavallıca ve boş hissettiriyor.

Bu garip
Özgüvenli hissettiğimde bile öyle değilim.
Bu hissi bu şekilde sürdürüyorum. Böyle kalmak istiyor gibi görünüyorum.
Dürüst olmak gerekirse birkaç yıl sonra geri geldiğimde neler olacağı hakkında meraklıyım ve aynı zamanda bunun hakkında korkuyorum.
Zaman uçuyor ve her şey değişiyor. Karşılıksız sevginiz için umarsızca herhangi bir arayış veya yalvarış içerisinde değilim.
Aşkı her yerde aramaktansa, eğer sevgi olarak kalabilirsem ve kendime bakmak için çaba gösterirsem doğal bir şekilde bu kendi yolunu bana doğru bulacak. Yakında 10. yıl dönümümüz olacak Kalplerimizde tozlar ve zaman biriktiğinden işler daha da zor olacak, yine de bu üzücü..

Hislerimize ve hislerin kalbimizdeki ağırlığına baktığımızda bu böyle değil mi?
Birbirimizle paylaştığımız parçalar büyümüş olmalı. Her gün alçak gönüllükle minnettarım.
Benim rolüm neyse onu hatırlıyorum. Her zaman olduğu gibi..
İyi yaşayacağım. İyi yaşadım, iyi yaşıyorum ve iyi yaşayacağım.
Sizler için birçok zorlu zaman olacak olmasına rağmen, bunlar size işkence ediyor gibi hissettirecek olsa da
Lütfen iyi olun!!
Ben burada olacağım, bazen ve her daim sizi merak ediyor olarak.
Bu benim gönderim ve mektubum.
Size zaman zaman sevgimi aktarma metodum olacak.
Şimdi nasıl olduğum gibi..
Yağmura dikkat edin! Gribe dikkat edin!
Beni unutuyor gibi hissettiğinizde
Size hemencecik geleceğim
Sağlıklı kalın!

OqctwL.webp

 

Gündem: 

 

Theqoo

1. Mektup için teşekkürler Namjoon!! Bir yetişkin olduğumda hep burada bekleyeceğim! Seni her zaman seviyorum

2. Siz kendi yolunuza gittiğiniz müddetçe biz de yanınızdayız.

3. Namjoon, biz zaten birbirimize bağlıyız ve aşığız ?????

4. Kim Namjoon’un mektubunu okumak beni hep ağlatıyor, Bangtan’ı görmek istiyorumㅠㅠㅠ

5. Beni merak eden tek kişi Namjoon, teşekkürler.

6. Sakin sakin okudum ama neden gözlerim yanıyor… teşekkür ederim ?

7. Joon-ah, sana hayatının geri kalanında mutluluklar dilerim.

8. Biz de sizler gibi her zaman yanınızdayız.

9. Merak etme Namjoon, orada olacağız.

10. Duyguları bu kadar derinden yazarak iletmek kolay değil… Teşekkürler Namjoon..

11. Seni 10 yıldır sevdim ve sevmeye devam edeceğim.

 

 

 

 

Kaynak: Koreaboo, Twitter, Theqoo

Etiketler: #KimNamjoon, bangtan, BIGHIT MUSIC, BIGHITMUSIC, BTS, BTS RM, BTS Weverse, BTSARMY, BTSRM, HYBE, Indigo, kim namjoon, Namjoon, Namjooning, rm, RM "Indigo", Weverse, キムナムジュン, 남준, 방탄소년단

Popüler Haberler

BLACKPINK’ten Lisa Yeni Pozlarıyla Büyüledi
BLACKPINK’ten Lisa Yeni Pozlarıyla Büyüledi
TWICE’dan Jeongyeon JYP’den Ayrılıyor mu?
TWICE’dan Jeongyeon JYP’den Ayrılıyor mu?
Koreli Dizi Oyuncuları için Haziran Ayı Marka İtibar...
Koreli Dizi Oyuncuları için Haziran Ayı Marka İtibar...
aespa’dan Winter’ın Yeni İmajı Sosyal Medyada Gündem...
aespa’dan Winter’ın Yeni İmajı Sosyal Medyada Gündem...



















KoreZin İletişim ve Reklam

[email protected]


DMCA.com

Kategoriler

Tüm hakları saklıdır. KoreZin. İçerik: KPOP, Kore Magazin
  • Çerez Politikası
  • Editörlük Başvurusu
  • Gizlilik Politikası
  • Kendi Haberinizi Yazın!
  • Kullanım Koşulları
  • Künye
  • Şikayet & Öneri