Tanıdığım tüm idoller arasında bence BTS‘ten V‘nin gözleri en güzeli ve en büyüğü.
Büyük gözleri ve yüksek bir burnu var, bu yüzden düşük kaliteli fotoğraflarda bu kadar iyi görünmesi inanılmaz.



Bu, Seojin’in kamera arkasından bir fotoğraf, kalitesi düşük ama yine de iyi görünüyor.

Pann
[+336, -110]
1. [+75, -21] Gözleri çok güzel

2. [+68, -11] Seojin’in son bölümünü izledim, eğlenceliydi, Kim Taehyung’u seviyorum
3. [+61, -14] Daha kaliteli bir fotoğraf paylaştım

4. [+58, -9] Çok güzel

5. [+21, -0] Taehyung’un gözlerinin büyüklüğü ile beni şaşırtan gif’i

6. [+21, -0] Çok yakışıklı

7. [+19, -0] Gözleri çok büyük

8. [+16, -0] Taehyung’un gözleri çocukluğundan beri büyükㅋㅋㅋㅋ Sadece büyük değil, aynı zamanda güzel

Kaynak: PannKPop