Bu gerçekten 14 yıllık tecrübeye sahip bir idolün, düşük hayran kamerasıyla çekilmiş fotoğrafları mı?
![[잡담] 이게 진짜 14년차 아이돌 팬싸 홈마짤이 맞음? | 인스티즈](http://file3.instiz.net/data/cached_img/upload/2023/08/06/23/d025c9dae970d12a3e57740971786ac0.jpg)
![[잡담] 이게 진짜 14년차 아이돌 팬싸 홈마짤이 맞음? | 인스티즈](http://file3.instiz.net/data/cached_img/upload/2023/08/07/11/196a93463bd798fb0ca21bdcab213767.jpg)
![[잡담] 이게 진짜 14년차 아이돌 팬싸 홈마짤이 맞음? | 인스티즈](http://file3.instiz.net/data/cached_img/upload/2023/08/06/23/029e114a1cbe9ed88e7b7ab384066956.jpg)
Orijinal Gönderi: burada
1. Vay canına, cidden mükemmel, hala eskisi gibi görünüyor
2. Ona baktığımda bir kez daha hayran kaldımㅠ
3. L bir oyun karakteri visualine sahip olma güdüsüyle tasarlanmadı mı zaten?
4. Heykelcik gibi görünüyor, her şirketin çok iyi yaptığı bir şey gibi ㄷ
5. Lütfen bize HQ sürümünü verin
6. Nasıl??? Deli gibi yaşlanan bir tek ben miyim… O neden hala aynı?
7. Çok yakışıklı…
8. Vay be, o deli
9. Hayran sitesinin hala çalışıyor olması beni daha çok şaşırttı
10. Hayran kaldım… L oppa’nın yüzü… Yaşlanmıyor…
Kaynak: PannChoa