İlginç… Kulağa bir SM kız grubu şarkısı gibi geldi
orijinal gönderi: burada
1. Vay aespa versiyonu muhteşem
2. Vay be Red Velvet versiyonu
3. Dinlerken bana da Red Velvet’i anımsattı
4. aespa’nın versiyonu bana gerçekten SM havası veriyor
5. Vay şarkı iki grupa da mükemmel bir şekilde uyuyor ama farklı şekillerde……
6. Red Velvet’in versiyonu gerçekten bir Red Velvet şarkısına benziyor
7. Yapay zekanın onların sesine bu kadar yaklaşabilmesi etkileyici ama korkutucu
8. Red Velvet versiyonu çılgınca…
9. Red Velvet’in b-side şarkısına benziyor
10. Red Velvet versiyonunda söz dağılımı da mükemmelㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Kaynak: pannchoa