İnsanlar, BTS’i temsil eden şarkı konusunda bölünmüş durumda..
1. Dynamite
2. Spring Day
3. FIRE
4. Diğerleri: Boy with Luv, Butter, Blood Sweat & Tears, DNA, vb.
Theqoo
1. Blood Sweat & Tears
2. Grubun kimlik şarkısı FIRE
3. Akla gelen ilk şarkılar Spring Day ve DNA
4. BTS’in şarkıları arasında en çok IDOL’u seviyorum
5. Boy with Luv değil mi???
6. Büyük etkiye sahip birçok şarkı var ama temsili şarkılar Dynamite ve Spring Day
7. Herkesin bildiği gibi temsili şarkı Dynamite ama aralarında en çok Spring Day’i seviyorum
8. Blood Sweat & Tears, Dynamite. Muggle iken sadece BTS grubunun adını biliyordum ama bildiğim şarkı Blood Sweat and Tears’tı.
9. Dynamite, BTS’i Kore’de ve yurt dışında temsil eden şarkı.
10. Blood Sweat & Tears’ın popülaritesi patlayıcı ve K-Pop perspektifinden bakıldığında Blood Sweat & Tears, BTS’in temsili şarkısı.
Kaynak: PannKPop