SM Entertainment, Chen, Baekhyun ve Xiumin‘in açıklamasını reddetti: “Bu, sadece kişisel çıkar peşinde koşmak ve kamuoyunu manipüle etmektir… Onları bu yaptıklarından ötürü yasal olarak sorumlu tutacağız.”
Netizen Yorumları:
- Sadece ve sadece SM altında çıkışş yapmanın önemini biliyor olmalılardı.
- EXO hayranıyım ama SM‘i destekliyorum.
- Chen-ah, SM evliliği ve diğer şeyleri EXO‘nun bir parçası olarak kabul ediyor, bu yüzden kendini ünlü sanıp istediğini yapıyorsun, değil mi?
- EXO‘yu korumaya çalışan insanların SM olduğunu söyleyebilirim, Chenbaekxi, gerçekten çok kötüsünüz…
- Chenbaekxi, lütfen EXO‘dan ayrılın.
- SM, lütfen onlara dava aç!! Tüm ticari marka haklarını ellerinden alalım ve hiçbir şarkıyı kullanmalarına izin vermeyelim~
- Chenbaekxi yüzünden EXO bitti.
- Vay canına, SM çok sinirlenmiş olmalı.
- Bu üç kişi, kalan EXO üyelerini umursamıyor bile.
- EXO sona erdi.
- SM‘i destekliyorum.
- SM, fandomu korumaya çalışıyor… çünkü EXO‘yu korumak istiyorlar.
- SM‘i destekliyorum, Chenbaekxi gerçekten vicdansız.
- Eğer başka bir üye olsaydım, gerçekten üçünü de dövmek isterdim.
Kaynak: pannkpop