Netizenler, SM Entertainment ve HYBE Corporation‘da çıkış yapmanın hangisinin daha iyi olduğu konusunda fikirlerini dile getiriyor.
Tartışmanın başlangıcı, “HYBE because I can’t SlNG” (HYBE, çünkü iyi şarkı söyleyemiyorum.) başlıklı bir gönderi oldu. Gönderide, hangi şirketin çıkış yapmak için daha iyi olduğu soruluyordu.
Hybe because I can’t SlNG https://t.co/hbzozkReUY
— winNing? (@Il0veWinNing) June 15, 2024
Netizen yorumları:
- HYBE’a giderseniz, Bang Si Hyuk yüz tanıma sorunu olduğundan sizi selamlamaz bile ㅠ
- SM’in konsepti daha hoşuma gidiyor
- Şarkı söyleme yeteneğim yok, bence HYBE’a gitmeliyim
- HYBE’ın yurt dışı hayran kitlesini cezbetmek ve çok para kazandıktan sonra emekli olmak istiyorum
- Bu bir SM hayranı tarafından mı yazıldı?
- Yeteneklerimle SM’de çıkış yapabileceğimi sanmıyorum, tabi ki HYBE
- SM’de iyi sonuçlar almasanız bile Daesang kazanabilirsiniz
- YG’de eğitim alıp HYBE’da çıkış yapmak?
- Çinliyseniz SM, Japonsanız HYBE
Kaynak: pannkpop