Çok fazla fotoğrafım var, yavaş yavaş yükleyeceğim.”
Netizen yorumları:
- [+24, -4] Fotoğraflarını kim çekiyor acaba… Geçen sefer ABD’ye gittiğinde de bu şekildeydi, o kişi kesin bir fotoğrafçı olmalı, inanılmaz güzel fotoğraflar çekiyor, acaba menajeri mi?
- [+24, -4] Jennie’nin boyun ve omuz hattı inanılmaz güzel… Jennie’nin omuzlarına sahip olsam, her gün omuzları açık kıyafetler giyerdim.
- [+19, -3] Omuzları gerçekten çok güzel.
- [+7, -1] Bu çok tatlı ㅋㅋㅋ
- [+4, -1] Ona çok imreniyorum ㅋㅋㅋㅋㅋ Kendi gücümle bir şeyler başarmak ve kendimle gurur duymak istiyorum, ama motivasyonum azalıyor ㅠㅠ Umarım çok geç değildir.
Kaynak: pannchoa