YG Entertainment, ‘G-Dragon‘ marka haklarını Kwon Jiyong‘a (G-Dragon‘a) devretti. Bu haber, K-pop endüstrisinde büyük yankı uyandırdı.
Netizen yorumları:
[+100, -1] Harika. B2ST‘nin alamadığını ve isimlerini Highlight olarak değiştirmek zorunda kaldıklarını hatırlıyorum.
[+77, -6] YG, GD’ye ismini vermeselerdi çok fazla nefret alacaklarını biliyordu. Zaten ellerinde tutarak kullanamazlardı.
[+40, -2] Yang’in yaptığı en iyi olmuş, bu hareketiyle övgü alacaktır.
[+16, -1] YG’nin GD olmadan bu ismi kullanamayacağını biliyoruz ama… maddi açıdan bakıldığında, YG’nin vazgeçmesi etkileyici bir olay.
[+1, -0] YG düşüşte olduğu için en azından bundan iyi bir imaj çıkarmayı düşünmüş olabilirler.
[+0, -0] GD eğer vermeseydiler ne yapardı? İsmini GY olarak mı değiştirirdi?
[+0, -0] Yang Hyun Suk’un ne kadar kötü olduğunu düşünürsek GD’nin artık önemli olmadığını düşünmüş olabilir ㅋ
[+0, -0] GD kendine Kwon Jiyong dese bile insanlar yine G-Dragon diye bağıracaklar.
[+0, -0] YG’nin bundan medya ilgisi çekmeye çalışması sinir bozucu ama sonunda yaptıkları için memnunum.
Kaynak: netizenbuzz