
Netizen yorumları:
- Pek sayılmaz….
- ILLIT’ten daha iyi giyiniyorlar ㅋㅋ
- ILLIT’in kıyafetleri daha çocuksu değil mi?
- ILLIT’in tarzı ne ki? ㅋㅋㅋ Kendilerine has bir tarzları var mı ki? ㅋ
- Ha?
- Hiç alakası yok… Çok fazla anlam yüklüyorsunuz
- ILLIT’in tarzı nedir ki….?
- Onları o iç yazışma şirketiyle karıştırmayın
- Hiç benzemiyor
- Onları bu iç yazışmalarla bağdaştırmamak daha iyi
Kaynak: pannchoa