Bu çok ilginç bir durum ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ İkili arasındaki kimya çok iyi ve birbirlerine yakışıyorlar. Dizi de oldukça eğlenceli!
Netizen yorumları:
- Kalp çarpıntısı yapıyor mu?? İzlemeyi düşünüyorum. > “Ok Taecyeon hep bu kadar yakışıklı mıydı..?” diye düşündüm ㅋㅋㅋ Seohyun da çok tatlıydı
- Bu 10 yıl önce olsaydı çılgınca olurdu. Ok Taecyeon 2PM’de en sevdiğim üyeydi
- Hul gerçekten çok ilginç..
- Vay, sanki iki farklı dünyanın çarpışması gibi
- İzlerken bir şey düşünmemiştim ama şimdi düşününce..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
- Oyuncular gerçekten etkileyici ㅋㅋㅋ
- Bunu görecek kadar yaşadığıma inanamıyorum. Hayal bile edemeyeceğim bir şeydi
- Vay, aynı dizide oynadıklarına bile inanamıyorum
- Gerçekten ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ O zamanlar sadece sahne performansları bile gündem olmuştu. Şimdi öpüşme sahnesi mi yapıyorlar?
- Hul, bu çok derin değil mi????
Kaynak: pannchoa