✰ İkinci Stüdyo Albümü ‘PUREFLOW’ pt.1
2026.05.22 13:00 (Kore saati) | 00:00 (ET)
Netizen yorumları:
- Yunjin merkeze doğru hareket ederken biraz The Fifth Element tarzı kitsch bir hava almış gibiydi ㅎㅎ
- Hayır ama ikisi de çok iyi oyunculuk yapıyor ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
- Çok iyi
- Güzel. Şimdiden ne kadar bağımlılık yapıcı olduğunu beğendim. Bana T-ara’yı hatırlatıyor
- Bence Boom iyi olacak
- Oyunculukları çok tatlıydı ㅋㅋㅋ Bunu devam ettirmelerini istiyorum
- Sadece tanıtıma bakarak, bunun benim tarzım olacağını söyleyebilirim ㅋㅋㅋㅋㅋ
- Yunjinie ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Neden bu kadar tatlı ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
- Oyunculukları neden bu kadar iyi?
- İyi bir şarkı seçtiklerini biliyorum ama LE’nin eski konseptini daha çok beğendim.. Son zamanlarda, çok fazla çabalıyorlar gibi görünüyorlar

Kaynak: pannchoa