“Erkek ve kadın başrol karakterlerin sadece arkadaş olmaktan çıkıp çifte dönüşmesi” temalı dizi senaryoları izleyiciler arasında büyük görüş ayrılığına neden oluyor. Bu kurguyu sevenler bayılırken, sevmeyenler ise erkek ve kadın başrollerin kendilerini gerdiğini düşünüyor.
Habere göre, “arkadaşlıktan aşka” temasını işleyen yapımlar hakkında pek çok izleyici “Madem böyle olacaktı, en başından birbirinizle çıksaydınız…” şeklinde düşünüyor. Reply serisi gibi popüler yapımların da temelini oluşturan bu kurgu hakkında Netizenler farklı görüşler paylaştı.
Netizen yorumları:
- Bu kurguya bayılıyorumㅎㅎㅋㅋㅋㅋㅋㅎㅎㅋㅎㅋㅋㅋㅎㅋ Neyse, bunu fantezi olarak görüyorum, o yüzden çok iyi
- Benim hiç çocukluk arkadaşım yok, o yüzden bu tarz yapımlara bayılıyorumㅎㅎㅎㅎㅎ
- Çok eğlenceli. O kadar çok seviyorum ki doyamıyorum. Yabancılardan sevgililere dönüşmekten çok daha iyi, arkadaşlıktan sevgililiğe geçmek üzereyken yaşanan o tatlı, buruk his harika. Tabii ki gerçek hayatta bunu istemezdimㅋㅋ
- Sadece fantezi olduğu için mümkün
- Tüm Reply serisinin temeli bu
- Bu kurguya bayılıyorum~~
- Hikaye sadece onlara odaklandığında sorun yok, ama araya partnerleri girdiğinde, gerçekten atmosfer bozuluyorㅋㅋ
- Birbirleriyle şakalaştıklarında eğlenceli, ama ciddi şekilde çıkan bir çift ortaya çıkıp işler biraz belirsiz hale geldiğinde, her şey çok garip hissettiriyor. Ama bu gönderide bahsedilen tüm dizilerden gerçekten keyif aldımㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
- Bu kurguyu sevmiyorum
- Nefret ediyorum. Her zaman bir aşk üçgeni olduğu için çok sinir bozucu
Kaynak: pannchoa