Bölüm 01 4.1 / 4.3 🔻 En Düşük
Bölüm 02 5.4 / 5.3
Bölüm 03 5.8 / 5.7
Bölüm 04 6.0 / 6.0
Bölüm 05 9.5 / 8.8
Bölüm 06 10.3 / 10.0
Bölüm 07 9.4 / 9.3
Bölüm 08 10.4 / 10.7
Bölüm 09 9.5 / 9.1
Bölüm 10 9.9 / 10.2
Bölüm 11 9.9 / 10.1
Bölüm 12 10.5 / 11.0
Bölüm 13 10.7 / 10.3
Bölüm 14 11.8 / 11.8 🔺 En Yüksek
씨발 멋진신세계 최종후기 pic.twitter.com/TzZDNbJhQM
— 시루 (@siroo65764) June 20, 2026
Netizen yorumları:
- Oyuncuların performansları çok ferahlatıcıydı. Normalde tür dizilerine bağlı kalır ve romantik komedilerden uzak dururum ama birkaç kısa video izledikten sonra kendimi Netflix’te aralıksız izlerken buldum ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Canlı yayın reytinglerini artırmadı ama haftalarca iyi iş çıkardı.
- Sonuna kadar keyifle izledim.
- Netflix’ten izlediğim için televizyon yayınına yetişemedim. Baştan sona bir dizi izlemeyeli yıllar olmuştu ㅋㅋㅋ Çok eğlenceliydi.
- En iyisiydi. Bitmesi çok üzücü ㅜㅜ
- Final hayal kırıklığıydı ama yine de diziden keyif aldım. Oyuncuların oyunculukları çok iyiydi.
- Bu yılın en eğlenceli dizisiydi.
- Çok keyif aldım!! Son bölümün en yüksek izlenmeye ulaşmasını görmek çok güzel!!
- Hikaye sonlara doğru hız kesti ama oyuncuların uyumu beni sonuna kadar ekranda tuttu. Final bölümü en yüksek izlenme oranını aldı, tebrikler!
- On yıldan uzun süredir ilk defa bir dizi izledim ㅋㅋ Yayımlandığı an izleyemediğim için bölümleri peş peşe bitirdim ㅋㅋ Çok keyif aldım.
- Ha… Gerçekten her hafta bir diziyi takip etmeyeli yıllar olmuştu ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Bitmesi büyük talihsizlik.
“Kahretsin, “My Royal Nemesis” dizisinin finaline verdiğim tepki”
“Bunca zamandır “My Royal Nemesis”i sevdiğiniz için teşekkür ederim.
“My Royal Nemesis”te gösterdiğiniz onca emek için teşekkürler. Sizi çok sevdim. Shin Seori♡
- Cha Segye, Heo Namjun-“
“Zayıflık belirtisi yerine sıcaklığa ihtiyacım vardı ve o küçük cesaret adımı beni hayatta tutan şey oldu.
Seori, bana sıcacık bir teselli ve büyük bir cesaret verdin.
Seninle tanışmak hayatımın en göz kamaştırıcı,
en harika yeni dünyasıydı.
Teşekkür ederim♡
- Shin Seori, Kan Danshim, Im Jiyeon“
Im Jiyeon ve Heo Namjun‘un oyunculuk şöleni çılgıncaydı.
Ayrıca sonunda oyuncuların el yazısı mektuplarını göstermeleri ilahi bir şekilde kusursuzdu 🥹
Netizen yorumları:
- Bu bölüm yüksek izlenme aldı ve çok eğlenceliydi.
- Bu haftaki bölüm eğlenceliydi ama… Shin Seori aniden geçmişteki ve günümüzdeki her şeyi toparlayıp gülmeye ve şakalaşmaya başladı ;;; Yedinci ve sekizinci bölümler harikaydı gerçi ㅜㅜ
- Rekor reytinglere ulaştı ve zirvede bitti, finalde tüm açık kapıları kapatmalarına sevindim ㅋㅋㅋ
- ㅋㅋㅋㅋㅋ Kesinlikle en sevdiğim dizilerden biri ama ikinci yarısı biraz hayal kırıklığıydı. Diziyi resmen oyuncular taşıdı.
- Ben beğendim. İkinci yarıda konunun biraz uzaması ve nerede keseceklerini bilememeleri dışında senaryo, yönetmenlik ve oyuncu seçimlerinin harika olduğunu düşünüyorum.
- İkinci yarının biraz aceleye getirilmesi hayal kırıklığı yarattı ama genel olarak keyif aldım. Im Jiyeon ve Heo Namjun‘un performanslarından çok etkilendim.
- Dürüst olmak gerekirse final bölümü tam bir felaketti ve resmen konuyu zorluyorlardı ㅋㅋㅋ Beğenenlerin zevkine saygı duyuyorum ama kesinlikle başından sonuna kadar kusursuz değildi ㅋㅋㅋ
- Bilmiyorum ㅋㅋㅋ Bu dizi hakkında olumsuz bir şey söylerseniz insanlar sizi aşağılık kompleksi yaşamakla suçluyor.
- İkinci yarıda çok uzadı ve açık kalan kısımlar biraz baştan savma toparlandı. Başlarda keyif almıştım ama sonradan hayal kırıklığı oldu. Benimle birlikte izleyen annem de ilerledikçe konuyu takip edemediğini söyledi.
- Başından sonuna kadar kusursuz olduğunu düşünmüyorum ama iyi yanları kesinlikle kötü yanlarından daha fazla. Ben sevdim.
Kaynak: pannchoa