Rezalet..

Netizen yorumları:
- Berbat ötesiydik.
- İğrenç bir oyun sergiledik.
- Hong Myungbo Kore’ye döndüğünde gidip ona yumurta fırlatmak istiyorum, kahretsin.
- Hong Myungbo, maaşından vazgeç ve hemen istifa et.
- Teknik direktör bir yana, oyuncular da gerçekten çok kötüydü, hiçbir şey yapmadılar.
- Hong Myungbo, bunların hepsi senin suçun.
- Resmen para israfı.
- Sadece kaybetmek için oynadık. Kazanmak için bir stratejimiz yoktu. Kahretsin, sanki gol atmaya hiç niyetleri yokmuş gibi hepsi çok geride bekliyor.
- Kazanıp kaybetmek önemli değil de, bugünkü oyun gerçekten çok fazlaydı.
- En pişmanlık verici olan Son Heungmin‘in ilk 11’de olmamasıydı… Hong Myungbo, hepsi senin yüzünden.
- Hemen Kore’ye dönün artık. Hala orada ne yapıyorsunuz?
- Son Heungmin, Lee Kangin, Jens ve Kim Minjae gibi oyuncularla böyle bir maç oynamak nasıl mümkün olabilir?
- Çok kötüydük. Japonya ile nasıl kıyaslanabiliriz? Gerçekten utanç vericiydi.
- Bu antrenörün mü suçu yoksa oyuncuların mı? Futboldan pek anlamıyorum.
- Vay be, sonunda kaybettik demek.
Editör notu: Bizim çocuklar vol 2.
Kaynak: pannchoa