ATEEZ‘in merakla beklenen yeni geri dönüşü sosyal medyada oldukça farklı tepkilere yol açtı.
26 Haziran’da ATEEZ, başlık şarkısı “Bad“in de yer aldığı en yeni albümü GOLDEN HOUR : Part.5‘i yayımladı. Albüm genel olarak reggaeton, modern Latin hip-hop ve trap gibi Latin müziği esintilerini fazlasıyla taşıyor. Şu an itibarıyla 6,5 milyon izlenmeye ulaşan müzik videosu, hayranlar arasında daha şimdiden birçok farklı açıdan tartışma konusu oldu.
Tartışmaların en büyük odak noktasında ATEEZ‘den Yeosang‘ın şarkıdaki kısımları ve ekranda kalma süresi yer alıyor. Aslında bu adaletsiz dağılım, grubun önceki geri dönüşlerinde de hayranlar tarafından sıkça gündeme getirilen bir sorundu. Yeni müzik videosunda Yeosang sadece 8 saniye civarında görünüyor ve hayranlar şarkıda söylediği kısımların süresinin o sekiz saniyeden bile daha az olduğuna dikkat çekiyor.
Hayranların şikayetçi olduğu bir diğer konu ise şarkının sözleri oldu. İspanyolca sözler de barındıran ve oldukça seksi bir atmosfere sahip olan “Bad“, bir kadın hakkında yazılmış. Şarkıda geçen, “Sanki Latina tarzı takılıyormuşuz gibi, vücudundaki kıvrımlar, insanların buna Photoshop demesine neden oluyor, nerelere gidecek, Vegas’ta uyanıyor, hayır, o hiç durmaz” şeklindeki sözler bazı dinleyiciler tarafından eleştiri yağmuruna tutuldu.

Uluslararası hayran yorumları:
- Üzgünüm, bana istediğinizi söyleyebilirsiniz ama bu geri dönüşü desteklemeyeceğim.
- Yeosang kesinlikle daha iyisini hak ediyor. Bir başlık şarkısında yine sadece tek bir cümlesinin olması gerçekten çok saçma ve bu durum sürekli yaşanmaya devam ediyor…
- Yeosang‘ın zar zor şarkı söylediği bir başka başlık şarkısı daha mı? Bunun sorun olmadığını düşünürken aklınızdan ne geçiyordu gerçekten bilmiyorum. Grubun eşit bir üyesine kariyerinin 8. yılında bu şekilde davranılması kabul edilemez. Bu şarkıyı dinlemeyeceğim veya desteklemeyeceğim. Yeosang…
Kaynak: koreaboo