LE SSERAFIM, BlizzCon 2026 etkinliğinin kapanış töreninde ana grup olarak sahne almaya hazırlanıyor. Blizzard Entertainment tarafından 25 Haziran’da yapılan resmi açıklamaya göre grup, 13 Eylül tarihinde Kaliforniya’daki Anaheim Convention Center’da dev bir performans sergileyecek.
Bu performans, grup için oldukça anlamlı bir geri dönüş niteliği taşıyor. LE SSERAFIM, 2023 yılında BlizzCon’a davet edilen ilk K-pop sanatçısı olarak tarihe geçmişti. O dönemde Blizzard’ın popüler oyunu Overwatch ile iş birliği içinde hazırladıkları ilk İngilizce teklileri “Perfect Night”ı ve en sevilen hit şarkılarından oluşan özel bir şovu hayranlarına sunmuşlardı.
Grup üyelerinden Kim Chaewon, Sakura, Huh Yunjin, Kazuha ve Hong Eunchae, BlizzCon sahnesine yeniden dönecek olmanın kendileri için çok önemli bir dönüm noktası olduğunu ifade ederek heyecanlarını dile getirdiler. BlizzCon 2026 etkinliği, 12 ile 13 Eylül tarihleri arasında gerçekleştirilecek.
LE SSERAFIM, bu büyük etkinliğin hemen ardından 16 Eylül’de Los Angeles’ta başlayacak olan 2026 PUREFLOW Kuzey Amerika turnesi için yola çıkacak. Turne kapsamında Tacoma, San Jose, Phoenix, Fort Worth, Orlando, Chicago, Washington D.C. ve Newark gibi önemli merkezlerde 8 Ekim’e kadar konserler verilecek.
Son dönemde Spotify’da aylık 20,8 milyon dinleyiciyi aşan LE SSERAFIM’in, 11 ile 12 Temmuz tarihlerinde Incheon’da düzenleyeceği ikinci dünya turnesi açılış konserlerinin biletleri şimdiden tükendi. Grubun küresel başarısı, sonbaharda Kuzey Amerika’daki canlı performanslarıyla hız kesmeden devam edecek.

Kaynak: allkpop