[Naver] Suho & Sehun, “Hello Counselor”
“Hello Counselor” Suho & Sehun, samimi ve masum danışmanlara dönüştüler Yorumlar: 1. EXO Suho, olağanüstü empati yeteğine sahip. İyi kişiliği ile yakışıklı biri. 2. EXO Sehun’un kadın
“Hello Counselor” Suho & Sehun, samimi ve masum danışmanlara dönüştüler Yorumlar: 1. EXO Suho, olağanüstü empati yeteğine sahip. İyi kişiliği ile yakışıklı biri. 2. EXO Sehun’un kadın
EXO üyeleri Suho ve Sehun, 6 Kasım’da KBS2’de yayınlanan “Hello Counselor” programına katıldılar ve endişeleri hakkında konuştular. “Hello Counselor“, sıradan insanların sorunlarıyla ilgili hikayeler anlattığı, panelistlerden ve ünlü konuklardan tavsiyeler
EXO Chanyeol ve Sehun aynı anda 30 Ekim’de Instagram üzerinden canlı yayın yaptılar. Canlı yayın sırasında Chen ve Kai de onlarla birlikteydi ve uygulama üzerinden komik filtreler deneyerek hayranlarla eğlenerek
EXO Sehun, K-pop idolünden daha fazlası… Bugünlerde birçok moda dergisinin kapağını süsleyen küresel bir moda ikonu olarak biliniyor. 27 Ekimde Valentino, Hong Kong’da bulunan IFC Alışveriş Merkezinde yeni açılan VLTN mağazası için
EXO Suho ve Sehun, Hello Counselor programına konuk olacak Yorumlar: 1. EXO Sehun and Suho fighting!!!! Bu yayını kaçırmayacağım!!! 2. ㅠㅠ Onların ikisi görmek için sabırsızlanıyorum.
22 Ekim’de yapılan açıklamaya göre, EXO Suho ve Sehun KBS 2′nin popüler talk şovu “Hello Counselor”a katılacak. EXO, Hello Counselor programına en son 2015 yılında katıldı. Hello Counselor, her pazartesi
Baktığınız zaman fotoğrafta gördüğünüz kişiyi Chanyeol’e benzetiyorsunuz, değil mi? Fotoğrafı ters çevirin! Yorumlar: 1. Aman Tanrım, bu inanılmaz! ㅋㅋㅋ Fotoğrafa bakınca kesinlikle o Chanyeol, ne kadar büyüleyici değil mi??? ㅋㅋㅋㅋㅋ
1. 3 günlük iznim olsa, kardeşlerimi görmek için Kore’ye giderim 2. Hala, “1 2 3, Biz Biriz” 3. Özür dilerim, teşekkür ederim, sizi seviyorum. Ayrıca Kim Jongin, “Döktüğüm terler asla
EXO Vokal Takımının Seviyesi Onlar cidden çok iyi değil mi? Chen, Baekhyun ve D.O. ana vokal değil mi? Hangi grupta olursa olsunlar bu üçlü o grup ana vokali olurdu.
EXO’nun canlı performanslarının iyi olduğunu düşünüyorum… mmmhmm Favorim, Suho’nun seslendirdiği “I Want To Fall In Love” şarkısıydı. Her Party People programını izlediğimde hissettiğim şey bu, bence Park Jin Young rahatlatmada