BAŞLIK: ”Artık ağlamayacağım.” Jessica “Fly” tek başına yükseklerde uçuyor!
1. [+256, -24] Şarkı, AOA’nın şarkısından daha iyi.
2. [+173, -9] Şarkının iyi olduğunu kabul etmelisiniz bence. Eğer hala SNSD üyesi olsaydı Taeyeon ”I” gibi hit olabilirdi. Bence şarkı iyi olduğu için iyi bir başarı da elde edecektir.
3. [+166, -10] Aralarında neler geçtiğini bilmiyoruz, kim bilir neler olmuştur. Biz neden bilmediğimiz bir şey için tartışıyoruz? (SNSD ve Jessica’nın aralarında geçenler için demiş.)
4. [+160, -10] Boş verin her şeyi, Jessica’nın solo albümü çok iyi!!!!!
5. [+136, -9] SM, Jessica’nın gitmesine dostane bir şekilde izin verdi, değil mi? JYJ’e yaptığı gibi Jessica’nın promosyonlarına engel olmuyor.
6. [+65, -1] ‘Naengmyun’ başarısını da göz önünde bulundurursak Jessica’nın yaz şarkılarına uyan pürüzsüz bir sesi varㅋㅋ Jessica’yı sevin veya sevmeyin; ama şarkının iyi olduğunu kabul edin.
7. [+73, -5] Dürüst olmam gerekirse, tüm bu olanların tek bir üyenin suçu olduğunu sanmıyorum
8. [+61, -2] Bütün şarkıları dinledim ve hepsi de güzeldi. SNSD’nin ilk zamanlarını anımsattı.
9. [+60, -2] SNSD’den gittiğinden beri ona olan sevgim azaldı ama ses tonu hala çok iyi. Şarkı çok güzel.
10. [+56, -1] Dürüst olmam gerekirse şarkı çok iyiㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Neden sürekli bu albümü dinliyorum ya ㅋㅋㅋㅋ Sesi hep böyle güzel miydi?
KAYNAK: Netizenbuzz
ÇEVİRİ/DÜZENLEME: Aliens_Mickey