Kim Sohye, “IOI 5 yıl içinde tekrar bir araya gelerek? Tabii ki herkes olacak. “
Nate üzerinden yapılan netizen yorumları:
1. [+301, -50] Beş yıl sonra bile kimse sizi önemsemez.
2. [+215, -38] Beş yıl sonrada popüler olamazsınız…
3. [+105, -22] Hayatın bu kadar kolay olduğunu mu sanıyorsun?
4. [+21, -5] Bu zaman zarfında yetenekleriniz üzerinde yoğunlaşmanız gerek. Şimdi ne yapmayı planlıyorsunuz?
5. [+20, -5] Onu tek başına bir şovda gördüm ve gerçekten berbattı. Çünkü hiçbir potansiyeli yok.-
6. [+20, -5] Sen oyunculuğu seçtin, nasıl herkesin bir araya geleceğinden söz edersin ㅡㅡ
7. [+15, -1] Zaten bu 11 kişinin arasında büyük bir popülerlik çelişkisi var, önümüzdeki beş yıl içinde kim unutulur kim hatırlanır kim bilebilir ki.
8. [+13, -2] İyi niyetli olduğunu biliyorum ama o kadar kolay değil…Beş yıl içinde sadece sözleşme sorunları olmayacak, biriniz unutulup gidecek biriniz hatırlanacak, aranızda farklılıklar olacak…Beş yıl içinde her şeyin yoluna gireceğini düşünmek saflıktan ibarettir.
9. [+12, -2] Ordudayken hepimizde askerlik bitince buluşalım ve bir araya gelelim diyorduk, o sözlerin hepsi boş çıktı … ㅋ
10. [+9, -2] Siz o zaman farklı seviyelerde olacaksınız, bu nasıl mümkün olabilir?
Kaynak: Netizen Buzz