Çocuğumu yatırdıktan sonra uyuyacaktım ama yapamıyorum.
Çocuğumun yarın okulu var ^^
Orijinal post burada
+138 -2
1. Teyze…(?) bizde… yaş önemli değil… Biz sonsuza kadar beraberiz…Bighit’in esirleri… sonsuza kadar….☆
+71 -0
2. Kocam yanımda uyuyor ama ben telefonumu bırakamıyorum
+38 -0
3. fighting
+30 -0
Bunu yapabiliriz.
4. Bende 30’lu yaşlarında bir ARMY’imㅋㅋ ㅋㅋㅋ Çocuğumu anaokuluna gönderir ve…. ㅎㅎㅎ hadi tezahürat yapalım! Bizler BTS Teyze İzcileriyiz ㅋㅋㅋ
+16 -0
5. Çok gençsin . Ben 40’larımın sonundayım ^^
+13 -0
6. Unnie(언니,abla), fighting! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ +10 -0
7. Çocuklar, yaşınızı açığa çıkarmayın lütfen ~ Ama biz yorgun olduğumuzda bile uyumayız! ^^
+9 -0
8. Teyze, nefes alıyormuş gibi ! fighting!
+4 -1
Kaynak : peachisodaworld