WINNER 1 Nisan’da geri dönüyor!
YG Entertainment, “WINNER, Nisan ayında geri dönmeyi hedefliyor ve şu anda albüm üretiminin son aşamalarını hazırlıyor.” dedi.
‘EXIT: E’den bu yana bir yıl iki ay geçti. Normalde grubun, başlangıçta ‘EXIT’ projesine yıl boyunca devam etmesi gerekse de, YG Entertainment duyuruları her zamanki gibi yapmadı.
WINNER, Nisan ayının ilk haftasında (tekrar ertelemeyeceklerini varsayarsak), Nam Tae Hyun’un ayrılmasıyla 4 üyeyle olan ilk dönüşünü yapacak.
Editör: Özlem KT_KHJ
Kaynak: Allkpop