Chungha ‘180 derece bacaklarını açtı.”
Source: MK Sports via Nate
1. [+401, -40] Bu gerekli bir hareketmiydi? Onun için kötü hissediyorum…
2. [+348, -63] Bunu ailemle izliyorken utandım ㅡㅡ
3. [+269, -41] İyi görünmüyor…cık cık cık
4. [+35, -1] Böyle dans hareketleri havalı ya da güzel görünmüyor ama neden her zaman bunu kareografiye ekliyorlar…
5. [+30, -4] Böyle yapacaksa eğer en azından uzun pantolon giyseydi
6. [+26, -3] Neden ??????
7. [+14, -1] Kıyafetlerinin altına çorap bile giymemişler mi? Bu gün hava çok soğuk… Çıplak bacaklarla böyle dans hareketleri yapması için zorla sahne koydular;;;
8. [+12, -2] Bugünlerde bu şekilde hareketlerde bulunan pek yok. Gençler genelde Dahyun ya da Jung Chaeyeon gibi olmaya çalışıyorlar.
9. [+9, -3] Neden bunu yalnızca bir dans şekli olarak görünüyorsunuz?? Baletlerde böyle fit ve sıkı hareketler yaparken izlemiyormusunuz?
Kaynak: Netizenbuzz