“Biz de Twice ablalar gibi sevimli kız grubu olmak istiyoruz.”
Source: Korea Econ via Naver
Üyeler 13, 14, ve 16 yaşındalar, bu onları kpop piyasasının en genci yapıyor.
1. [+471, -13] 13 yaş çok genç değil mi;;;
2. [+280, -7] Zaman kesinlikle çabuk geçiyor, yakında bir sürü 00’da doğan ünlüler göreceğiz.
3. [+226, -12] Çok gençler… Nefret yorumları bu yaşta çok yaralayıcı olabilir bu yüzden lütfen kendinize dikkat edin.
4. [+151, -13] Çok çok gençler… Onlara şans diliyorum
5. [+42, -5] Twice’ın yerini alacak neslin gelmesi için daha çok erken değil mi? Twice’ın kendisi zaten çok genç.
6. [+37, -4] Onları incitmeden bir kaç yıl daha bekleterek çıkış yaptırın… Şimdilik yalnızca okula odaklanmalılar ve mezuniyet zamanlarında geri dönmeliler… Çok gençler~~
7. [+36, -3] Onlara bol şans diliyorum ama çok gençler; muhtemelen akşam 10:00 gibi eve gönderilmek zorundalar.
8. [+29, -2] Çok gençken hayran edinmek çok zor… Her neyse umarım incinmezler! Onlara bir gün Twice ile aynı sahnede olabilmeleri için şans diliyorum~!
9. [+27, -5] i13’ünde böyle çıkış yaptığını hatırlıyorum ve bir yıl sonra kaybolup gittiler.
10. [+9, -0] Açıkçası çok gençler… Bu yaşta ancak okulda karakterlerini kazanmalılar ve aile ortamlarına öncelik verilmeli…
11. [+9, -0] Onların Ceo’larını suçluyorum, çıldırmış olmalılar… Onlar bu yaşta arkadaşlarıyla dışarı çıkıp bir çok güzel anılara sahip olmalılar.
12. [+9, -0] Bu kız grubu değil, bu bebek grubu!
13. [+8, -0] İlkokul 6. sınıf, ortaokul birinci ve üçüncü sınıflar ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ onlar daha lise öğrencileri bile değiller.
Kaynak:Netizenbuzz