[NAVER] EXO Baekhyun, Uluslar arası Olimpiyat Komitesi Açılış Töreninde Kore Ulusal Marşını Seslendirecek
Yorumlar:
1. [+1296;-12] Aman Tanrım, Ulusal Marşı söyleyecek…! O gerçekten harika! VIXX performansı da sabırsızlıkla bekleyeceğim
2. [+1203;-30] Beklendiği gibi ulusun seçimi, EXO inanılmaz
3. [+1176;-32] Beklendiği gibi, Ulusun temsilcisi söz konusu olduğunda her zaman EXO
4. [+1141;-6] Baekhyun-ah ㅠㅠㅠ Seninle gurur duyuyorum… Çok havalısın ㅠㅠㅠ
5. [+1122;-6] 2. kez Ulusun seçimi!!! Bizim Baekhyun’umuz en iyisi. Gurur duyuyorum onunlaㅠㅠㅠ
6. [+401;-2] Baekhyun temiz bir sese sahip ve çok iyi şarkı söylüyor, bu yüzden Ulusal marşı güzel söyleyecek. Umarım Pyeongchang Olimpiyatları başarılı olur
7. [+365;-2] Seninle gurur duyuyorum Baekhyun
8. [+364;-9] EXO ulusun seçimi! EXO Baekhyun fighting
9. [+335;-5] Ulusun seçimiyle gurur duyuyorum… EXO Baekhyun en iyisi
10. [+334;-5] EXO Baekhyun harika! Beklendiği gibi ulusun seçtiği idoller
[Weibo] EXO Baekhyun, IOC’nin Açılış Töreninde 25 ilkokul öğrencisiyle beraber Ulusal Marş için öncülük edecek
Yorumlar:
1. [+2182] Baekhyun bizi gururlandırdı
2. [+1592] Byun Baekhyun yeni bir programa sahip!!! Bebek Xian fighting
3. [+1184] Baekhyun!!
4. [+1070] Baekhyun inanılmaz!
5. [+837] Güney Kore’nin gururu Byun Baekhyun
6. [+767] Seni seviyorum Byun Baekhyun
7. [+367] Benim Appam
8. [+254] Baekhyun benim gururum ah!
Kaynak: knetsonbaekhyun
Editör Notu: Ulusal Marşın seslendireceğinin açıklandığı makalelerdeki yorumlar bunlar. Yarın da devam niteliğinde seslendirdikten sonraki makalelerde yer alan yorumları çevireceğim. Şimdilik iyi akşamlar!