Fotoğrafta yazanlar:
” Kang Chanhee oyunculuk konusunda manyak iyi, daima tuhaf replikleri olduğu için böyle.. “
” Hoho.. Artık ben de bir oyuncuyum~~~ “
Woo Joo’nun şimdiye kadarki bazı replikleri:
” Hoho~Tüm okulda zirvede olan ikinci öğrenciyim. “
” Hyena-ya, gerçekten havalısın. “
” Annemiz en iyisi! “
” İşte senin için bir Donkatsu~ “
” Ben de bir erkeğim~ “
Theqoo
– İleride repliklerine ” Hoho ” lafını katmayın lütfen..
– Oyunculuğu oldukça iyi..ㅋㅋㅋㅋ
– Mükemmel oyunculuk yetenekleri var, sürekli gevelemeye eğilimli karakterleri olduğu için böyle sadece.. Bazen ne dediğini hiç anlamıyorum ama..ㅠㅠ
– Signal’deki oyunculuğu da çok iyiydi..
– Şu satırları okurken kafamda otomatik olarak sesi çınlıyor..ㅋㅋㅋㅋㅋ
– Bir zamanlar çocuk oyuncuydu..ㅋㅋ Oyuncu olmak için idol olmaya göre daha fazla zaman harcadı.. Signal’de harika iş çıkardı..
– Bugün de iyi iş çıkardı..ㅋㅋㅋ Onu izlerken duygulanıyorum..ㅋㅋ
– Oyunculuk yeteneklerinin bu kadar müthiş olduğunu görmek beni cidden şaşırttı..
– Kızgın, üzgün ifadeleri yansıtmak konusunda çok iyi.. Bence kasten tuhaf davranıyor çünkü Woo Joo’nun karakteri böyle.. Eğer bu doğruysa bir dahi olmalı..
– Sesi tonu iyi fakat diksiyonu iyi değil.. Surat ifadeleri de ayrıca iyi..
– Tek sorun telaffuzu..
– Bugün diğer bölümlere göre daha iyiydi..
Not: Chani’nin oyunculuk kariyeri konusunda netizenleri şüpheye düşüren sahne; https://tv.naver.com/v/5028864.
Bu sahnede, şaşkın görünmesi gerekiyor ama yaptığı tek şey gözlerini kocaman açmak.. Diksiyonu ve telaffuzu da ayrı bir sorun..
Theqoo
– Ne diyorsunuz siz.. Bugün harika iş çıkardı..
– Bence o kadar da kötü değildi..
– Hastanedeki oyunculuğunun eh işte olduğu konusunda hemfikirim..
– Niye..? Bence de bugün oldukça iyiydi..
– Sizce de bugünkü oyunculuk yetenekleri diğer bölümlere nazaran daha iyi değil miydi??
– The Queen’s Classroom’u izledim ve oyunculukta o zamanlar cidden kötüymüş.. Çok fazla gelişti..
– Bugün mükemmeldi.. Onu izlemek beni duygulandırıyor..
– Listen To My Heart’taki çocuğun büyüyerek bu genç erkeğe dönüştüğüne inanamıyorum..
– Telaffuzu mu..? Kim sevdiği insan gözünün önünde ölürken düzgün konuşabilir..?ㅋㅋㅋ Büyük bir şok içinde olması ve kekelemesi lazım..
– Müthişti.. Onun ağladığını görünce ben de ağladım..ㅠㅠ
– Bence mükemmel iş çıkardı bugün.. Ve ağlamaya başladığında ben de ağlayacaktım yemin ederim..
* ÇEVİRİLERİMİN VE HABERLERİMİN; ” PAYLAŞ ” SEKMELERİNİN KULLANILMASININ HARİCİNDE, KOREZİN SİTESİNDEN DIŞARI ÇIKARILMASI VE KOPYALANMASI KESİNLİKLE YASAKTIR ! LÜTFEN EMEĞE SAYGI GÖSTERİN VE EMEK HIRSIZLIĞI YAPMAYIN ! AKSİ HALDE, GEREKEN MUAMELE VE İKAZDA BULUNULACAKTIR ! TEŞEKKÜRLER … *
Kaynak: Theqoo