Aespa’nın 30. Seul Müzik Ödülleri’nde muhteşem görüntüsü herkesi şaşırttı.
https://youtu.be/VsxBb3eiXOI
orijinal gönderi: pann
1. [+131, -52] Vücut oranları cidden iyi, ayrıca topuklu giymediklerinde bile iyi oranlara sahipler
2. [+119, -69] Aespa çok iyiㅋㅋ Neler başaracaklarını görmek için sabırsızlanıyorum ㅋㅋ Kesinlikle dikkatleri çekecekler
3. [+65 -45] Ah, Aespa hayranları yakın zamanda birdenbire yükselmeye başladı, görünüşleriyle bir anda beyin yıkayan fandom haline geldiler.
4. [+37, -20] Giselle için üzülüyorum çünkü insanlar ona lanetler okuyorlar. Fangirllerin onun için çalışmaya başlaması gerekiyor. Biraz bekleyin, yakında Giselle’in değerini öğrenecekler.
5. [+36, -21] Winter çok güzel
kaynak: pann