HYBE, BTS‘in yokluğunda diğer sanatçılarını öne çıkarmak için medya oyunları oynamakla suçlanıyor.
Bazı haber başlıkları:
- HYBE, NewJeans ile BTS’in boşluğunu dolduracak


- BTS’imiz yok ama NewJeans’ımız var


- BTS olmadan da başarılıyız… NewJeans Billboard’a girdi

- ‘BTS olmadan da başarılıyız’… HYBE hisseleri %4 yükseldi
- Park Jiwon, HYBE’ın ‘BTS’in verdiği aradan” endişe duymadığını söylüyor

Netizen yorumları:
- HYBE kendini rezil ediyorㅋㅋㅋ Panikledikleri belli
- Olaylar geliştikçe BTS’in etkisinin ne kadar çılgın olduğunu anlıyorum
- Yıllardır BTS olmadan da iyi yapabileceklerine dair bir imaj oluşturmaya çalışıyorlarㅋㅋㅋ
- Bu hisse senedi sahipleri yüzünden mi? BTS’e olan bağımlılığı azaltmak için mi?
- HYBE gerçekten berbat
- Belki de BTS olmadan hiçbir şey yapamayan bir şirket imajından kurtulmak istiyorlar ama bu zor
- Birkaç tane bu tarz makale olur diye düşündüm ama inanılmaz derecede çoklar
- Neden BTS’e olan bağımlılıklarını azalttılar? Herkes HYBE’ın BTS tarafından kurulmuş bir şirket olduğunu biliyor ve bunu silmek kolay olmayacak, bu yüzden sadece BTS adını kullanmak onlara daha çok yardımcı olur
- Bu gerçekten çılgınlık
- HYBE medya oyunlarıyla çok uğraşıyor
Kaynak: pannkpop