Koreli netizenler, HYBE, SM, JYP ve YG arasında en kötü şirketin hangisi olduğunu tartışıyor.
Netizen yorumları:
- YG hiçbir şey yapmıyor, HYBE her şarkıcı için farklı, JYP tanıtım konusunda en kötüsü, SM çok fazla para harcatıyor. Hepsi berbat.
- YG duvar.
- YG en kötüsü.
- HYBE BTS olmadan hiçbir şey yapamaz.
- Tabii ki YG.
- YG yapamaz demiyorum, yapmıyorlar…
- YG ve HYBE’ın BTS’e davranma şekli en kötüsü..
- SM.
- YG… Aynı anda hem yapmayan hem de yapamayan bir şirket.
- JYP, hiçbir şeyi beceremedikleri için çıldıracağım.
- YG… Çaylakların bile geri dönüşü olmadığını görünce hayranlara üzülüyorum.
- Kesinlikle YG..
- YG çalışamıyor demiyorum, çalışmıyorlar
Görüldüğü gibi netizenler arasında en çok YG eleştiriliyor. HYBE, SM ve JYP de çeşitli eleştirilere maruz kalıyor.
Kaynak: pannkpop